Jeans och mamma

Provade mina "54jeans" som jag alltid kan ha när jag väger 54kg men dom är fortfarande lite för små. Antar att det beror på att jag gått ner utan att träna så gått ner i muskler och väger mindre fast är större? om någon fattar vad jag menade där haha... Hoppas på att dom ska passa snart! Efter de kommer de två andra jeansen som jag köpte 2009 men inte lyckats ha på mig än!! Nu banne mig !! Fick även ett par byxor av min smala syster i XS och dom passade på mig!! Men såklart ska hon säga "åh vad bra, dom är alldeles för stora för mig"... tack...

Ni vet inget om min mamma och vi ska lämna det så ett tag till, men undrar bara hur hon resonerar. På fredagskvällen tycker hon inte att jag ska äta något när jag kollar på film, och tycker inte att det syns att jag har gått ner, och på lördagen så är hon jätteorolig och typ "men du åt så lite, ta en frukt också". Visst jag fattar att hon får flashbacks till när jag var riktigt sjuk, men det hade varit trevligt om hon var konsekvent så man vet var man har henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0