Uppdatering

Hej och förlåt att jag inte skrev mkt förra veckan, det var så otroligt mycket i skolan och jag kände mig bara jättetjock. Ikväll väger jag 54,5kg trots helg med pizza och utgång (mitt födelsedagsfirande). Åt fisk idag till frukost/lunch men det kom upp igen typ 4h senare. Inte för att jag ville spy utan för att jag mådde så jävla illa. Mår alltid illa nu när jag äter ett riktigt mål mat. Iof bra på ett sätt. Druckit en drickyoghurt nu ikväll. Men det som känns bra är att jag har 54,5kg som start denna veckan (och på kvällen tom) så kanske kanske kan ta 53 i slutet? (för det gick ju åt helvete med det förra veckan - men är duktig som lyckas hålla mig på samma vikt iaf, bättre det än att gå upp!). Jag tycker att det börjar synas att jag gått ner, min pojkvän tycker det lite men råkade kläcka ut mig i lördags till en killkompis att jag gått ner 9kg och han bara granskade mig uppifrån och ner i disbelief. Så antagligen syns det inte så mycket som jag vill = måste gå ner mer.

Ska få börja träna nu under jollovet igen SNÄLLA PEPPA MIG!! Måste komma iväg!! Kommer bli julmat och grejer men ska försöka äta så lite som jag kan utan klagomål från föräldrar. Hatar att äta hemma, inte gjort det sen i påskas förutom förra helgen. Jag och min pojkvän har varit tsm i ett och ett halvt år och förra helgen var första gången han åt hos mig, sick?

Kommentarer
Postat av: likethisthin

Vi får verkligen peppa varandra för träning, jag blir snart frisk och då ska jag också börja träna igen! Jag tycker du är duktig! Fortsätt kämpa! <3

2011-12-19 @ 10:18:15
URL: http://likethisthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0