Winter

Igår höll jag mig till planen och fick i mig 400 kcal.
Igår kväll stod ju vågen på 57 och imorse på 55 så vi kör på att startvikten var 56 (ett mellanting) så blir det lite positivt för mig med att jag har gått ner ett kilo sen igår! I vätska visserligen, typ de 2 första kilona är bara vätska men sen så :)

Det är snö ute och det är fint <3 Jag vill ha vinter och mysa i raggstrumpor framför en film med te och bara mysamysamysa och inte äta och sen när våren kommer så åker vinterkläderna av och alla bara "när blev du så smal och fin?". Det är precis vad jag vill. Jag längtar tills kommentarerna kommer om att jag har gått ner. Jag minns dem som det allra bästa. Det som gjorde hela min dag. Åhh vad jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0