Det ska gå

Är sjuk den här veckan som sagt och spyr upp allting så blev ingen pulver eftersom jag ändå inte behåller någonting så kan jag likagärna käka yoghurt och macka typ. Iallafall, när jag är frisk har jag planen. Jag kommer bli smal på det, det måste jag. Orolig för att jag ska till näringsfysiologen i slutet av februari dock, vet inte vad han kommer säga om min kost och vill vad jag ska äta. Vill äta det jag äter ju. Ska fortsätta så som jag har gjort senaste veckorna:
Frukost: Clementin
Fika: Knäcke med mjukost, te
Lunch: Äpple
Middag: Makrill med majs och sallad
Efter träning: Atkinsshake
Det är cirkus 530kcal
Träning: Pass och vara i gymmet efteråt (lagt till mer gym!)
Vara bättre på helgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0