Nästa vecka

Nästa vecka börjar jag med pulver igen.
Anledningen är för att jag har stått still på 54-55kg sen i december, trots att jag äter bra,
men det är helgerna som fuckar upp allting, för så fort jag unnar mig minsta grej så går jag upp i vikt.
Så nästa vecka och veckan därefter ska jag gå på pulver igen, för jag ska inte hem under helgen så kan
göra i 10-11 dagar innan vi ska iväg för att åka skidor. Och då måste jag ta det försiktigt med maten när vi åker skidor så jag inte går upp ALLT igen. Men iallafall, målet är alltså 10 dagar, förhoppningsvis gå ner till typ 51kg, och sen får jag köra en pulver period igen senare i vår (hoppas verkligen att jag klarar att inte gå upp nu!!)
Behöver er pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0