Hello dear friend

Börjat med pillrena igen, och det går bra. Dom hjälper faktiskt, men inte så mycket som man önskar.
Helst vill man ju att dom ska ta bort alla hungerkänslorna. Men dom hjälper tycker jag, inte lika hungrig iaf!
Bokat 4 träningspass denna veckan, blev 4st förra veckan med, så det känns bra.
Även om det var alkohol och fyllemat i helgen. Planerar att inte dricka på ett tag. Från och med nu typ.
Var ute i torsdag och drack inte en droppe (bara cola zero) och hade hur kul som helst.
Kanske en sån där sak man får ge upp om man vill gå ner, alkoholen alltså.
Typ vänta tills valborg innan jag dricker igen. Det hade varit duktigt.
Ni är söta om ni vill kommentera något, är så tråkigt att blogga utan gensvar :(

Kommentarer
Postat av: R

Sv: Inget småätande, träning, träning, självdisciplin, träning! Jag vägde ju 85 som mest, så hade ju en del å ta av, snittade 2 kg i veckan. Det kan jag ju inte göra nu, eftersom jag har mindre fett att ta av:)

2012-01-16 @ 15:55:22
URL: http://resantilldromkroppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0