Hur räknar ni?

Hur räknar ni när ni räknar hur mycket kalorier ni ätit och tränat bort?
Jag är medlem på Viktklubb och går efter hur mycket de skriver att saker innehåller och hur mycket kalorier jag förbränner. Dock fyller jag alltid i t ex "Dans lätt" även om jag höll på att spy på danspasset.
Vill hellre underestimera vad jag förbränner, och överestimera hur mycket jag äter.
Det är bättre än att tro att dagens netkalorier är mindre än vad de faktiskt är.

Frukost: Ostmacka med tomat, ägg, te, juice till pulvret, 244 kcal
Lunch: Äpple 70 kcal
Innan träning: Atkins bar 230 kcal
Efter träning: Makrill, majs, sallad 216 kcal
Träning: - 112 kcal
Totalt: 643 kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0