Planer

Vet ni?
Jag tycker att det syns att jag har gått ner, även om jag inte har nått mitt mål än.
Imorgon ska jag äta en äggmacka till frukost, äpple/knäckebröd till lunch, och sen ska jag tillåta mig själv att ha trevligt och njuta av maten på julbordet! Men som alltid i lagom mängd!
Under lovet ska jag försöka börja träna och kommer blanda med shakes och soppor tillsammans med quornfiléer och grönsaker - vilket faktiskt är skitbra weightloss mat för en sån filée är 90 kcal och så typ sparris till det så hamnar du på 100kcal för en riktig måltid!!

Idag:
Frukost: Glöggmys hos lärare - en lussegiffel, pepparkaka, 2 juleskum och 2 små koppar glögg
Lunch: En halv grönsaksbiff, sallad
Middag: Lite pasta, en macka (inte bra men hade inte ätit på 6h så höll på att svimma, egentligen försöker jag äta var 3-4h för då blir jag aldrig så hungrig!!)
Kvällsmat: 2 knäckemackor, ett äpple
Totalt: typ 900kcal (för mycket, men tar igen det snart! åt ju bara en drickyoghurt igår så...)

Kommentarer
Postat av: L

Skönt att du tycker det syns! Finns ingen bättre känsla! Kämpa på<3

2011-12-20 @ 15:35:01
URL: http://stilnoct.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0