The old times

Hej.
Bara så ni vet så brukade jag vara fin.
43kg lätt.
Sen började jag hetsa under behandling, och gick upp. Det var tre år sen nu.
Men längtan efter att vara fin igen har aldrig avtagit.
Snart har jag gått ner 10kg sen i somras. Då är jag en bit på väg igen.
Vill ligga på 48-49, en vikt jag borde klara av att hålla med hälsosamt leverne,
när jag väl tagit mig dit. Jag vet vad som händer när jag går under den vikten.
Jag blir sjuk.
So lets not go there.

Jag har haft en blogg innan, relativt välbesökt, under tiden jag var som sjukast.
Hoppas härmed på något sätt visa er en verklighet av en fd sjuk som vill hitta sin balans.
Vill inte på något vis vara pro-ana, just to be clear from the start.
Skriv gärna några ord. Jag svarar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0