Den här veckan

Nu har jag börjat köra lite Atkinsinspirerat. Vet att jag körde Atkins i USA och gick ner asmkt på det men det känns så fel att sätta i sig en smörstekt omelett liksom? Gjorde en igår och fick CP ångest...
Men just nu ser varje dag ut ungefär såhär
Frukost: 2 ägg, te 140 kcal
Fika: Te
Lunch: Äggsallad/Omelett 200 kcal
Mellis: Frukt 100 kcal
Middag: Bar/Shake 200 kcal
Efter träning: Proteinshake/Aktinsshake 200 kcal
Totalt: 840 kcal
Och så försöker jag träna 4 dagar i veckan mån-torsdag!

Vad tror ni? Tror ni det är för mycket, mat alltså?
Känns som jag tycker i mig asmycket.... Måste bli smal. Det är fan snart sommar.
Bokat två solresor i sommar med så det blir massa bikini och då måste jag vara NÖJD!
Snälla dela med er av era tankar, jag känner mig ensam och förvirrad just nu om det här ska ge något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0