Gymmet

Träning är bra. Jag blir alltid gladare efteråt, och det behövs speciellt nu eftersom
jag slutade ta mina anti-depp för några månader sen.
Träning denna veckan blir fyra pass, kanske fem om jag åker ner innan killen kommer, och kanske sex om han vill
följa med på lördag morgon! Lika bra att köra gärnet när jag kan. Nästa vecka ska skolan bli galen så vet inte hur mycket jag hinner då. Typ 2 st... :(

Frukost: Smörgås med ost och tomat, och juice för att ta mitt fiberpulver 205 kcal
Fika: Te med lite mjölk, clementin 60 kcal
Lunch: Aktins shake, 149 kcal
Innan träning: Clementin 23 kcal
Efter träning: äggviteomelett 65 kcal
Träning: - 200
Totalt: 340 kcal

Kommentarer
Postat av: R

Sv: I snitt kanske jag cyklade en-två mil och styrketränade en timme nästan varje dag:) Byggde muskler (som kräver mycket energi) och sedan konditionstränade som förbränner fett (y)

2012-01-16 @ 23:49:28
URL: http://resantilldromkroppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0