Det måste gå

Okej, ställde mig på vågen nu. 57kg. Kul att man går upp 2kg på en helg när jag äter mycket mindre än alla andra och dom är smala. KUUUUUL. Kommer fan få svälta mig resten av livet om jag inte ska vara en jävla tjockis.

Om man räknar bort helgerna så blir det typ 13 dagar fram till jul. Räknar man med att jag går upp ett kilo under varje helg borde resultatet bli något liknande:
-1 på 3 dagar dvs -4kg på 13 dagar +2kg för helgerna.
vadå så jag kommer bara gå ner 2 kilo på 2 veckor på pulverdiet? ovärt? jag får fan dra till med något på helgerna, annars går der ju inte...

Alltså jag är så jävla stressad över detta nu att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Tänk om inte detta funkar? Vad fan gör man då? 400kcal om dagen är ju typ det minsta jag kan äta! Fan ni måste stötta mig nu.

Kommentarer
Postat av: Emma<3

Om du absolut vill gå ner ännu mer , jag tycker dock att du redan väger väldigt lite, så tycker jag att du ska köra på pulverdiet det borde nog funka.



- Du ska vara nöjd med dig själv och din kropp! Slår vad om att du är jättevacker!!

Är det du som är på de bilderna du brukar lägga upp på bloggen ibland och den i din header?

Massa kramar<3.

2011-12-04 @ 22:11:15
URL: http://partyqueen.blogg.se/
Postat av: Emma<3

Sv: Ja det är sant, man kan inte alltid bara se på siffrorna.. Hoppas att du når ditt mål! Vore roligt för dej! Kram.

2011-12-05 @ 12:40:35
URL: http://partyqueen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du fixar det!! Du kan eftersom du vill! :) <3

2011-12-05 @ 16:25:46
URL: http://destruktivt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0