Helgen och uppladdning

Helgen blev som vanligt för mycket. Helger är fan farliga. Vägde mig hemma hos en kompis och då hade jag redan gått upp 2 kilo! I lördags bara. Tänk hur det är idag då. Typ 2 kg till.
Imorgon börjar pulverdieten som jag vill göra i 2 veckor. Give me strength! Inte världens roligaste.

På kommentar om att det inte funkar, så kan jag ju meddela att jag gick ner över 10kg på en månad när jag körde stenhårt 2008, den sommaren jag blev sjuk. Mitt problem är inte att hålla vikten, det är att gå ner. Det är fan omöjligt. En normal människa skulle gå ner om man lever på under 1000kcal om dagen, men jag står bara helt still. Men sen har jag ju också förstört min kropp pga ätstörningarna så har inte förbränning kvar typ.

Min förhoppning nu är att gå ner till den vikten jag vill ligga på, och ligga kvar. Varken upp eller ner. Jag måste nöja mig någongång med. Även om det hade varit fint att vara fjäderlätt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0