Plan inför imorgon


Jag är iallafall duktig och tränar 4 gånger denna veckan. Vid fint väder kanske jag kan få till en springtur på fredag, då har jag tränat 5 gånger. Måste bara fortsätta så framöver också, resten av livet.

Ska dra ner på maten imorgon, i portionsstorlekar. Tog ex 2 qournfiléer till middag när det faktiskt räcker med en. Minska, minska. Men äta regelbundet och bra. Det är det enda som fungerar, har jag märkt av mina år av svält, hest, och allt där emellan.
 
Matplan imorgon:
Havregrynsgröt, hallon 200 kcal
Protein, sallad 300 kcal
Frukt på bussen 100 kcal
Protein, sallad 300 kcal
Frukt 100 kcal
Träning: spinning 60 min -300 kcal
Totalt: 700 kcal 


Förresten, den röven skulle man ha va?

Kommentarer
Postat av: Soso

Jag e likadant ;)) jag har gjorde det i 3år nu !

2012-09-26 @ 20:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0