På fredag

På fredag ska jag till näringsterapeuten.
Jag tror att han kommer sätta mig på en socker-, mjölk-, gluten-, alkohol-fri diet,
som han har gjort med andra jag följt via bloggar.
Tänker njuta av ett glas vin varje kväll mån-ons och äta lite lösgodis,
för sen kommer jag nog inte göra det på 2-3 månader.
Jag hoppas fan han sätter mig på en stenhård diet,
för då gör man det. När en läkare ordinerat det och har koll på en.
Kommer skapa en blogg om det, hur det går med den behandlingen som har med
sköldkörteln att göra, vill ha en sån blogg för många med samma sjukdom kan få hjälp osv.
Kommer blogga här med såklart, men har ju 3 bloggar nu haha så kommer nog tyvärr bli mera sällan :(
Kika gärna in ändå och kika gärna in på den andra bloggen jag ska göra!
Lägger ut länk nästa vecka när jag varit hos läkaren!

Kommentarer
Postat av: F

Var har du tagit vägen? :(

2012-03-06 @ 08:18:52
URL: http://dreamofana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0