Skidresa

Var och åkte skidor och snowboard i helgen och det var kul.
Men vi åt som hästar. Jag hann aldrig bli hungrig innan vi skulle äta igen.
Hatar den känslan... Och eftersom jag typ alltid är förstoppad (hahah sorry) så kan ni ju tänka er
hur det känns när 3 stora måltider per dag i fyra dagar ligger i magen på en gång... Tog laxer imorse,
alltså vilken skillnad det blir på magen? Helt plötsligt var den platt och fin! Och 2,5kg ner också haha, alltså
då inte i fett eller ngt det vet jag, men skillnaden när allt det där kommer ut ur en, det är ju så det är för vanliga människor som går på toa typ 1-2ggr per dag, istället för 1-2ggr per vecka. Inte fan konstigt att jag ser ut som ett fetto. Men, fortfarande 6kg som ska av! Idag dricker jag naturdiet!
Ha en fin alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0