Kommentar

Jag längtar till folk börjar kommentera att jag är smal. Helst för smal.
Har fått en liten taste av vad det är under lovet.

- Min pojkvän har märkt det och tycker jag är duktig och att min rumpa är snygg (vilket det INTE är, men ändå)

- Provade jeans med mamma och sa att jag behöver också för mina är för stora, så frågade hon varför så sa jag att jag har ju gått ner 8 kilo, så sa hon att jag inte fick gå ner mer. (bara för att hon minns hur det var när jag var sjuk, men ändå att någon säger att man inte får gå ner mer är sporre!)

- Att min kompis pojkvän som jag träffade i helgen hade sagt till sin flickvän efter att vi träffades att han undrade om jag gått ner i vikt för han tyckte jag hade smalt ansikte!

Fortfarande inget "du är för smal", det är flera kilo kvar, men ändå! en liten taste av heaven! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0